Kauppa ja palvelut

Finn-ID:n kaupan alalle ja palveluliiketoimintaan suunnatut ratkaisut tähtäävät laadukkaaseen asiakaskokemukseen ja sitä kautta parempaan asiakastyytyväisyyteen.

Keskustellaanko lisää?

Verkkokauppa kauppa ja palvelut

Inventointiin kuluvaa aikaa säästyy jopa 40 %

Sovellukset ja laitteet kaupan ja palveluiden tarpeisiin

Toimittamiemme ratkaisujen lähtökohtana ovat aina asiakkaan hakemat hyödyt. Näitä ovat esimerkiksi

  • asiakastyytyväisyyden parantaminen
  • inventoinnin tehostuminen
  • jonotusajan lyhentäminen.

Liiketoimintajohtoa kiinnostaa yleisimmin laskutukseen liittyvät seikat – ratkaisuillamme sitä voidaan aikaistaa huomattavasti!

Verkkokauppa.com

Kauppa ja palvelut tehostuvat nopeasti

Sisäiset toiminnot palvelevat myös asiakkaita paremmin

Tuotetunnistus tehostaa kassatoimintoja

On jokaisen kauppiaan etu, että tuotetunnistus toimii optimaalisesti. Kassajonossa seisomisen sijaan asiakas arvostaa ripeää toimintaa.

Erään asiakkaamme myymälään toimitimme ratkaisun, jossa kanta-asiakkaan tunnistus tapahtuu ajokorttia lukemalla. Erillistä korttia ei tarvita ja kanta-asiakkaan edut ovat heti tarjolla!

Ajantasaiset hylly- ja tuotemerkinnät

Törmäämme erittäin usein työssämme puutteellisiin tai vaikeasti tuotettaviin merkintöihin. On suhteellisen pieni juttu laittaa asia kuntoon ja hyvää seuraa.

Kun merkinnät ovat kunnossa, saa oman yrityksen tuotteen paremmin esille myös isoihin ketjuihin. Investointi maksaa itsensä pian takaisin!

Jakelutiedonkeruu tuo toimitusvarmuutta

Monikanavaisuus on päivän sana ja verkkokauppa nähdään kiinteänä osana muuta toimintaa.

Jakelutiedonkeruu takaa, että saadaan tieto siitä, mitä tavaraa minnekin on toimitettu ja vastaanottajalle tieto tavaran perille saapumisesta. Myös jakeluajan seuranta kullekin jakelupisteelle mahdollistuu.

Nykyaikaiset keinot tehostavat toimitusketjua

Nykyaikaisilla keinoilla voidaan joko lukea sisään tuleva tavara mobiililaitteilla tai jopa seurata sisään tulevaa tavaraa automaattisesti pienten RFID-tunnisteiden avulla.

Kun sisään tulevan ja lähtevän tavaran seuranta on kunnossa, kuukausiinventoinnin voi lakkauttaa kokonaan, koska todellinen varastotilanne on aina ajantasainen.

Case: Atea

Ratkaisuilla saavutettuja hyötyjä

1.

Inventointi jopa 80 % nopeampaa

Aiemmin koko kaupan ja varaston inventointiin käytettiin ison tiimin kanssa jopa 2,5 päivää. Nyt se sujuu neljässä tunnissa!

2.

Laskutusnopeus nelinkertaistui

Kun tiedot saadaan automaattisesti kirjattua järjestelmään ja paperi-kynä-sähköinen kirjaus -menetelmä poistuu, tehostuu myös laskutus!

3.

Lyhentynyt hyllytysaika

Hyllyttäessä tiedossa täytyy olla tuotekoodit ja tuotteiden tarkat paikat. Kaiken ollessa sähköisessä muodossa, voidaan jo rullakot kasatessa ne koota hyllytystä ajatellen.

4.

Tehostuneet varastotoiminnot

Työtehtäviä pystyttiin jakamaan paremmin useiden työntekijöiden kesken, jonka vuoksi kaikki varaston toiminnot tehostuivat!

5.

Nopeutunut tilaus-toimitusketju

Sekä varaston sähköistyminen, että avainasiakkaiden tilauspäätteet nopeuttivat huomattavasti tilaus-toimitusketjua.

Asiakaskuntamme on 30 vuoden ajalta laaja

Meihin luottaneita

  • motonet logo
yleiselektroniikka oyj

Hyvin sujunutta yhteistyötä jatkaa mielellään

Kyselimme tarjontaa ja mahdollisia uusia ratkaisuvaihtoehtoja myös muilta toimijoilta. Hyvin pian kävi kuitenkin selväksi, että meidän kannaltamme järkevin ja helpoin tapa toimia on jatkaa hyvin sujunutta yhteistyötä Finn-ID:n kanssa. Heillä on ymmärrys liiketoiminnastamme sekä tämän alan haasteista ja vaatimuksista. Tuntui luottavaiselta hankkia heiltä uuden sukupolven mobiilipäätteet käyttöömme, Rusko kertaa.

Marika Rusko

Talousjohtaja, Yleiselektroniikka Oyj

Kiinnostuitko uudistuksesta? Ota meihin yhteyttä.

Puolitamme turhan työn

Haluatko soittaa suoraan myyjälle?

Myynnin yhteystiedot
Siirry takaisin sivun alkuun