Kauppa ja palvelut

Mitä jos säästäisitte inventointiin kuluvaa aikaa jopa 40 %? Tai entä jos parantaisimme yhdessä asiakastyytyväisyytenne tasoa?

Sovellukset kaupan ja palveluiden tarpeisiin

Finn-ID:n kaupan alalle ja palveluliiketoimintaan suunnatut ratkaisut tähtäävät laadukkaaseen asiakaskokemukseen ja sitä kautta parempaan asiakastyytyväisyyteen.

Toimittamiemme ratkaisujen lähtökohtana ovat aina asiakkaan hakemat hyödyt. Näitä ovat esimerkiksi asiakastyytyväisyyden parantaminen, inventoinnin tehostuminen tai esimerkiksi jonotusajan lyhentäminen. Liiketoimintajohtoa kiinnostaa yleisimmin laskutukseen liittyvät seikat – ratkaisuillamme sitä voidaan aikaistaa huomattavasti!

Mitä jos säästäisitte inventointiin kuluvaa aikaa jopa 40 %? 

Olemme toteuttaneet asiakkaillemme ratkaisuja reilun 30 vuoden ajan, ja parhaimmillaan esimerkiksi inventointiin kuluvaa työaikaa on vähennetty jopa 40 prosenttia. Kiinnostaako kuulla lisää?

Nykyaikaisilla keinoilla voidaan joko lukea sisään tuleva tavara mobiililaitteilla tai jopa seurata sisään tulevaa tavaraa automaattisesti pienten RFID-tunnisteiden avulla. Kun sisään tulevan ja lähtevän tavaran seuranta on kunnossa, kuukausiinventoinnin
voi lakkauttaa kokonaan, koska todellinen varastotilanne on aina ajantasainen. 

Olemme toteuttaneet asiakkaillemme ratkaisuja reilun 30 vuoden ajan, ja parhaimmillaan esimerkiksi inventointiin kuluvaa työaikaa on vähennetty jopa 40 prosenttia. Kiinnostaako kuulla lisää?

Kuinka palvella asiakkaita paremmin? 

Yksi erityisen ylpeyden aiheemme on Linnanmäen huvipuistoon toteutettu laaja ratkaisu, jossa asiakastyytyväisyyden parantaminen oli yksi tärkeimmistä lähtökohdista. Asiakastarinoiden joukosta löydät myös muita kiinnostavia toteutuksia.

Pikavinkkejä myymälätoimintoihin - kerromme mielellämme lisää

#1 Kassatoiminnot nopeutuvat, kun tuotetunnistus toimii optimaalisesti

– On jokaisen kauppiaan etu, että tuotetunnistus toimii optimaalisesti. Kassajonossa seisomisen sijaan asiakas arvostaa ripeää toimintaa. Asiakaspalvelua voi nopeuttaa ja parantaa monin keinoin. Erään asiakkaamme myymälään toimitimme ratkaisun, jossa kanta-asiakkaan tunnistus tapahtuu ajokorttia lukemalla. Erillistä korttia ei tarvita ja kanta-asiakkaan edut ovat heti tarjolla, myynnistämme kerrotaan.

#2 Puutteelliset tuote- tai hyllymerkinnät – kärsitäänkö teillä niistä?

Finn-ID on tuote- ja hyllymerkinnöissä ripeästi toimiva luottokumppani. – Autamme nopeallakin toimitusajalla. Törmäämme erittäin usein työssämme puutteellisiin tai vaikeasti tuotettaviin merkintöihin. On suhteellisen pieni juttu laittaa asia kuntoon ja hyvää seuraa. Kun merkinnät ovat kunnossa, saa oman yrityksen tuotteen paremmin esille myös isoihin ketjuihin. Investointi maksaa itsensä pian takaisin, myynnistämme kerrotaan.

#3 Jakelutiedonkeruu kertoo mitä, minne ja milloin on toimitettu

Monikanavaisuus on päivän sana ja verkkokauppa nähdään kiinteänä osana muuta toimintaa. Verkkokauppa onkin rynnistänyt osaksi ihmisten arkipäivää ja lisääntyy kiivasta tahtia. Finn-ID tarjoaa ratkaisuksi jakelutiedonkeruuta, jolloin saadaan tieto siitä, mitä tavaraa minnekin on toimitettu ja vastaanottajalle tieto tavaran perille saapumisesta. Myös jakeluajan seuranta kullekin jakelupisteelle mahdollistuu.

#4 Itsepalveluratkaisut tarjoavat lisäresurssin asiakaspalveluun

Itsepalvelun rooli on tukea, nopeuttaa ja helpottaa asiakasrajapinnan työskentelyä. Se voi tarjota lisäresurssin esimerkiksi ruuhkatilanteissa tai rutiiniluontoisissa myymälätoiminnoissa. 


Verkkokaupastamme kätevästi viivakoodilukijat ja käsipäätteet, tulostimet sekä tulostustarvikkeet

 

Finn-ID verkkokauppa

 

Ota yhteyttä
Voimmeko olla avuksi?09 3510 1555
Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. Chat