Palvelukeskus
Yhteystiedot
Finn-ID Oy/Palvelukeskus
Uutistie 3 C
01770 VANTAA
palvelukeskus@finn-id.fi
Tarvittaessa voit myös soittaa numeroon 09 3510 1500.
Useimmat asiakkaistamme suosivat ATTUNE Reilu tai Tuhti palvelusopimuksia. Niillä taataan huollon nopeampi saatavuus. Kerromme mielellämme lisää erilaisista palvelumalleista ja monipuolisista palveluistamme.
Palvelupyyntö
Palvelumme kattaa koko Suomen. Ennen palvelupyynnön tekemistä kannattaa tutustua huollon vinkkeihin.
Palvelupyyntölomakkeen avulla voit nopeasti ja helposti ilmoittaa vikaantuneen laitteen tiedot tai pyytää apua esimerkiksi sovellusten häiriötilanteissa. Mikäli toimittamamme laitteet tarvitsevat huoltoa, ne voi lähettää huollettavaksi meille tai pyytää huoltohenkilöitämme paikan päälle.
Siirry täyttämään lomake painamalla alla olevaa nappia.
Tee palvelupyyntö ›Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.
Odotukset ylittävää palvelua? Kyllä - koska myös teidän asiakkaidenne tyytyväisyys merkitsee!
Toimimme teidän kumppanina ratkaisujemme osalta koko niiden elinkaaren ajan. Yhteistyö jatkuu siis myös projektin toimituksen jälkeen.
Huolehdimme siitä, että häiriön tai muutostarpeen yllättäessä tarvittavat toimet saadaan hoidettua sovitussa aikataulussa. Näin toimimalla varmistamme, että teidän toimintaanne ei tule katkoksia ja asiakkaanne ovat tyytyväisiä.
Selkeät pelisäännöt syntyvät yhdessä sopimalla - sovimme kanssanne ne keinot ja palvelut, joilla ratkaisuanne tuetaan ja varmistetaan sen toiminnallisuus.
Finn-ID:n Palvelukeskus voi tukea kaikkia toimittamiamme ratkaisukomponentteja kuten sovellusta, laitteita ja myös alustoja:
- voimme hallita etäteitse kaikkia ratkaisun tarvittavia komponentteja tai
- valvoa ratkaisua automaattisesti tai
- hoitaa sovittuja säännöllisiä ylläpitotehtäviä kuten laitteita (säännölliset tarkistukset, säädöt ja huollot) tai
- tarjota vasteaikaista tukea tai huoltopalvelua.
Toimimme aina sen mukaan, mikä on ratkaisun kannalta tarpeellista, jotta te itse voitte keskittyä olennaiseen. Halutessanne voitte ulkoistaa meille vaikka koko ratkaisun. Lisätietoja juuri teille parhaiten sopivista palveluista saat omalta asiakasvastaavaltasi tai jättämällä meille yhteydenottopyynnön. Esimerkkejä tarjoamistamme asiantuntijapalveluista löydät myös täältä.
Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.
Palvelukeskuksemme tarjoama tekninen tuki pitää huolen pitkäikäisten ja kokonaisvaltaisten ratkaisujemme toimivuudesta niin laitteiden kuin ohjelmistojenkin osalta. Palvelumme kattaa koko Suomen ja olemme useiden johtavien laitevalmistajien valtuuttama huoltokumppani.
Mikäli toimittamamme laitteet tarvitsevat huoltoa, ne voi lähettää huollettavaksi meille tai pyytää huoltohenkilöitämme paikan päälle. Ennen palvelupyynnön tekemistä kannattaa tutustua myös huollon vinkkeihin tyypillisimpiä vikatilanteita koskien ja tukivideoihin.
Tarjoamme asiantuntevaa tukea myös silloin, kun toimittamistamme järjestelmistä herää kysymyksiä.
Palvelupyyntölomakkeen avulla voit ilmoittaa helposti ja nopeasti niin vikaantuneesta laitteesta kuin sovellusta koskevasta ylläpitotarpeesta tai häiriöstä.
Vikaa laitteissa tai ohjelmistoissa?
- Näin teet palvelupyynnön
Huomioithan, että otamme työn alle vain asianmukaisin tiedoin saapuneet laitteet. Tee palvelupyyntö huolellisesti ja täytä kaikki lomakkeen tiedot niin hyvin kuin mahdollista. Pakolliset täytettävät kohdat on merkitty tähdellä*. Mikäli organisaationne vaatii tilausnumeroa viitteeksi laskunkäsittelyyn, on se ilmoitettava. Muutoin viitteenä voi käyttää omaa nimeä tai muuta vapaamuotoista tekstiä.
Saat sähköpostitse kopion lähettämistäsi tiedoista.
Työ saadaan nopeammin alkuun, kun tulostat täytetyn sivun ja liität sen huoltoa vaativan laitteen mukaan.
Laitteiden toimitusosoite on:
Finn-ID Oy/Palvelukeskus
Uutistie 3 C
01770 VANTAA
Mikäli tarvitset apua palvelupyyntölomakkeen täyttämisessä, jätä palvelukeskukseemme viesti ja olemme yhteydessä.
Palvelujen hinnoittelu
Useammat tukiasiakkaistamme suosivat ATTUNE Reilu ja Tuhti palvelusopimuksia, joilla taataan huoltojen nopeampi saatavuus ja edullisemmat huoltohinnat. Kysy palvelusopimusten tarkemmat kuvaukset myynnistämme.
Teknisen tuen asiantuntijapalvelut muille kuin sopimusasiakkaille tarjoamme voimassa olevan, myynnistämme saatavan palveluhinnaston mukaisesti.
Finn-ID:llä ESD-suojatut huoltotilat laitteiden turvana
Staattisen sähkön hallitsematon purkautuminen ns. kipinäpurkauksena (ESD, electrostatic discharge) on suuri vaara herkille elektroniikkakomponenteille. Käytössämme oleva huoltotila (Vantaa, Uutistie) on rakennettu ESD-vaatimukset huomioiden.
Tila on varustettu asianmukaisilla suojauksilla staattisen sähkön tai ylijännitteiden aiheuttamaa laitteiden piirilevyjen ja vara-osien vikaantumista vastaan. Huoltohenkilöstömme käyttää lisäksi ESD-suojavarusteita sekä -työvälineitä laitteita käsitellessään. ESD-suojauksen toimivuutta huoltotilassa valvotaan säännöllisesti.
Asiakkaidemme pyynnöstä aloitimme tuotteidemme käyttöopas- ja tukivideoiden tuottamisen. Tältä välilehdeltä löydät kaikki uudet videot.
TOSHIBA EX4T
TOSHIBA EX4T teollisuustulostimen lisätietoihin pääset tästä.
TOSHIBA FV4T
TOSHIBA FV4T Pöytätulostimien lisätietoihin pääset tästä.
TSC TX600 & TX300
TSC TX600 Pöytätulostimen lisätietoihin pääset tästä ja TX300 Pöytätulostimen lisätietoihin pääset tästä.
TOSHIBA BA420
TSC TC310 & TC210
TSC TC310 & TC210 Pöytätulostimien lisätietoihin pääset tästä.
TOSHIBA EX6
TSC TDP-225W Potilasranneketulostin
Finn-ID:n Palvelukeskuksessa huolehdimme siitä, että häiriön tai muutostarpeen yllättäessä tarvittavat toimet saadaan hoidettua sovitussa aikataulussa. Sovimme yhdessä asiakkaidemme kanssa ne keinot ja palvelut, joilla ratkaisua tuetaan ja varmistetaan toiminnallisuus.Finn-ID:n palvelupäällikkö Mika Veijalainen