LYDIA Voice – Älykäs ratkaisu puheohjaukseen

LYDIA Voice on Euroopan markkinajohtaja puheohjaukseen perustuva ratkaisu. Se hyödyntää syväoppivaa algoritmia ja on yksi käytetyimmistä ääneen perustuvista ratkaisuista myös Yhdysvalloissa. Ratkaisulla on maailmanlaajuisesti yli 350 000 käyttäjää.

LYDIA Voice 9 on edeltäjiään parempi, älykkäämpi ja nopeampi. Tässä on äänikeräilyn johtotähti!

Jopa 20 % työajan säästöä ja 55 % vähemmän virheitä

LYDIA Voice tarjoaa varmuutta

Keräilyn tehostamisessa ja keräilytarkkuuden parantamisessa puheohjaukseen perustuvalla ratkaisulla on merkittävä vaikutus. Äänen vuorovaikutus tapahtuu todellisten työvaiheiden rinnalla.

Syväoppiva algoritmia hyödyntävä, itseoppiva ratkaisu synnyttää huomattavia työajan säästöjä. Työvuorojen välissä esimerkiksi ei järjestelmää täydy opettaa uuden käyttäjän toimesta vaan työn voi aloittaa saman tien. Tätä kautta saadaan jopa 20 % työajan säästöä.

Keräilyssä syntyy helposti virheitä. LYDIA Voice tuo työvaiheisiin huomattavaa varmuutta, sillä jokainen keräilyn vaihe varmistetaan äänellä. Ratkaisu vähentää 55 % keräilyssä syntyviä virheitä.

LYDIA on EPG Ehrhardt Partner Group:n tuote. Finn-ID toimii yhteistyössä EPG:n kanssa Suomen markkinoilla.

LYDIA Voicen etuina ovat mm.

  • Alusta- ja laiteriippumaton sovellus
  • Ei vaadi käyttäjäkohtaisten puheprofiilien luomista
  • Puheentunnistus perustuu tekoälyyn ja syvään oppimiseen
  • Toimintavarma ratkaisu; puheentunnistus toimii jopa silloin, kun puhujalla on esim. vahva aksentti tai murre
  • Kieliversiot suomi-ruotsi-englanti
  • Maailmalla yksi parhaimmiksi todetuista puheohjaukseen perustuvista ratkaisuista
  • Syväoppiva algoritmia hyödyntävä, itseoppiva ratkaisu
  • LYDIA Voice 9 edustaa johtavaa, modernia teknologiaa
  • Keräilytarkkuus nousee, virheet vähenevät
  • Paperittomuus koko keräilyprosessissa
  • Ergonominen ja erittäin käyttäjäystävällinen
  • Luotettava ja käyttövarma
  • Asiakastyytyväisyys nousee virheettömien toimitusten myötä

Työergonomia huipussaan

Erityisesti keräilijät pitävät ratkaisusta; se on käyttövarma ja erittäin ergonominen. Patentoituun liiviin on integroitu kätevästi kaikki järjestelmän osat ja liivi päällä on helppo liikkua. Puheohjaus vapauttaa keräilijöiden kädet ja silmät keräilyyn liittyvien tehtävien hoitamiseen, mikä lisää osaltaan myös työturvallisuutta ja työn mielekkyyttä.

Myös uusien työntekijöiden perehdyttäminen käy murto-osassa muihin menetelmiin verrattuna ja helppokäyttöinen järjestelmä ei vaadi uudelleen opettelua.

Ratkaisu on erittäin toimintavarma ja se toimii jopa –30°C asteen pakkasessa. Ratkaisu toimii myös kasvomaskin kanssa!

Puheohjaus, eli puheohjattu keräily, on kirjaimellisesti puheella tapahtuvaa järjestelmän ohjausta. Puheella kerrotaan järjestelmälle mm. varaston käytävä- ja hyllypaikkanumero

Yhdistä ATTUNE iLO -ohjelmistoon tai muihin varastonhallinnan ratkaisuihin

Olemme sitä mieltä, että varaston kuntoonlaitto ei saa olla hankalaa eikä kallista!  Siksi kehitimme ATTUNE iLO:n, joka on ketterä ja kompakti ratkaisu varastojen toimintojen tehostamiseen. Lue lisää ATTUNE iLO:sta.

Oheiselta videolta näet LYDIA Voicen toiminnassa!

Kiinnostuitko puheohjauksesta? Ota yhteyttä!

Puolitamme turhan työn
Siirry takaisin sivun alkuun