Rekrytointi

Arvomme ja kulttuurimme
Olemme ylpeitä arvoistamme. Teemme unelmiemme eteen rohkeasti töitä, tuotamme innostavia asiakaskokemuksia ja yritämme tehdä joka päivästä paremman. Positiivinen asenne ja tekemisen meininki kantaa pitkälle. Koemme tärkeäksi myös avun tarjoamisen kollegalle ja aidosti läsnäolemisen.
Olemme koonneet toimintatapamme ja arvomme ”Finn-ID:n OnePageriin.”
Alla olevalla videolla pääset tutustumaan tarkemmin meihin Turhan Työn Puolittajiin tarkemmin!

Oletko sinä seuraava Turhan Työn Puolittaja?
Avoimet työpaikkamme
Digimyyntitiimimme on kovassa vauhdissa ja kaipaamme tiimiimme uutta digimyyjää!
Oletko vahvimmillasi verkon kautta tehtävässä myyntityössä, jossa pääset kehittymään B2B-myyjänä sekä logistiikan ammattilaisena? Meillä Finn-ID:llä pääset työskentelemään tuotannon ja sisälogistiikan virtauksien tehostamisen parissa. Poistamme asiakkaidemme prosesseista turhan työn digitaalisilla ratkaisuillamme.
Voit olla opintojesi loppusuoralla tai jo jonkin aikaa myynnin parissa työskennellyt. Jos vastasit kyllä, saatat olla etsimämme Digimyyjä! Toimipisteemme sijaitsee loistavalla sijainnilla Kehä III ja Hämeenlinnantien risteyksessä Vantaalla.
Digimyyjänä vastaat:
- Pienten asiakkuuksien ja toistuvien tuoteratkaisujen myynnistä etätyökaluilla
- Olemassa olevien asiakkuuksien ja uusasiakashankinnan hoidosta
- Liideistä: Huolehdit, että liideihin tartutaan heti ja ylität asiakkaan odotukset nopealla ja ammattitaitoisella palvelulla
Työpäiväsi koostuvat:
- Puhelintyöskentelystä
- Tarjousten tekemisestä
- Asiakassuhteiden ylläpidosta
- Kauppojen loppuunsaattamisesta
- Etätapaamisista: Perehdyttämisen jälkeen hoidossasi on 10+ etätapaamista viikossa Teams-työkalulla
Mm. tällaisia taitoja toivomme sinulta:
- Aktiivista ja järjestelmällistä otetta perustekemiseen puhelimella
- Kiinnostusta myyntityötä ja teknologiaratkaisujamme kohtaan
- Arvostamme energistä asennetta ja innostuneisuutta kehittyä hyväksi myyjäksi
Mitä me tarjoamme sinulle?
- Vakituisen / osa-aikaisen työsuhteen
- Osittaisen etätyömahdollisuuden
- Koulutamme sinut myynnin, merkintä- ja tunnistusalan huippumyyjäksi
- Osallistut Trainers’ Housen vaikuttavaan myynnin valmennusohjelmaan
- Finn-ID Growth Academy -koulutuksen
- Vastuuta ja valtaa oman kantokyvyn mukaan
- Mahdollisuuden kehittää itse työtään
- Ensimmäisestä päivästä alkaen koko organisaation täyden tuen käyttöösi
- Modernin myynnin työkalut ja toimintatavat
- Tukea omien unelmien tavoittelemiseen ja niiden täyttämiseen
- Dynaamisen työilmapiirin, jossa on tekemisen meininki ja jossa viihdytään
Sopisitko sinä tehtävään?
Kerro meille miksi juuri sinä!
Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen osoitteeseen rekry@finn-id.fi. Täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä.
Lisätietoja tehtävästä antaa digiteam leader Roosa Pyrrö numerossa 09 3510 1343.
Softakehittäjän ydintehtävät
- Ohjelmistokehittäjä: Backend, DevOps ja Web-kehitys
- Tehtävässä toimit aktiivisesti asiakasrajapinnassa, joten uskallat kohdata asiakkaan omana itsenäsi.
- Työssäsi turvaat osaltasi tuotteen elinkaaren, tuotekehityksen sekä tuki ja ylläpitopalvelun.
- Uskallat kyseenalaistaa ja oppia uutta sekä kehittää itsestäsi entistä paremman.
- Tehtävä edellyttää sujuvaa Suomen kielen taitoa.
Katsotaan eduksi
- WEB-kehitysosaaminen
- Taustajärjestelmät: Microsoft ASP.NET Core -teknologiat
- DevOps-osaaminen
- Konttiteknologia ja Microservice -osaaminen
Sopisitko sinä tehtävään?
Kerro meille miksi juuri sinä!
Lähetä hakemus CV:n ja palkkatoiveen kanssa osoitteeseen rekry@finn-id.fi. Paikka pyritään täyttämään heti sopivan henkilön löydyttyä!
Mikäli haluat piristää päivämme ja samalla tehostaa hakemuksesi näkyvyyttä, laita mukaan vapaamuotoinen esittelysi tai tervehdys esimerkiksi videolla tai ääniviestinä WhatsAppissa 040 355 6035/Mika Veijalainen.
Mitä järjestelmäkonsultin työviikkoihin kuuluu?
- Myyntiä tukeva toiminta: Asiakascasejen validointi yhteistyössä myynnin kanssa.
- Konsultointi myyntiprojekteissa niin toimistolla kuin asiakkaallakin.
- Työmäärän ja kannattavuuden arviointi vaativissa teknisissä toteutuksissa.
- Henkilöstön osaamisen kehitys: Perehdytys, opastus, sisäisen koulutusmateriaalin luominen & yleinen tekninen tuki organisaatiolle.
- Workshop / Työpaja-asiantuntijana toimiminen: Asiakkaan liiketoiminnan ongelmasta käsin teknologioiden validointia ja pilotointia.
- Projektit: Projekteissa asiantuntijana toimiminen sekä sovituista projekteista huolehtiminen ja projektiviestintä.
- Uusien teknologioiden potentiaalin selvittäminen; teknologioiden testaus in-house ja asiakkaalla.
Mm. tällaisia taitoja toivomme sinulta:
- Vahva asiakaslähtöisyys ja sujuva asiakasviestintä
- Analyyttisyys
- Järjestelmäkokonaisuuksien ymmärtäminen
- Sinulla on kokemusta mm. asiakasprosesseista,
moderneista tietojärjestelmistä,
järjestelmäarkkitehtuurista ja DevOps-osaamisesta. - Omaat ongelmanratkaisukykyä.
- Uteliaisuus ja tiedonnälkä teknologioita kohtaan.
- Vahva oman työn johtamisen taito.
Katsotaan eduksi
- Google Cloud -alustan osaaminen
- Azure-alustan osaaminen
- VB.Script-osaaminen
- BI-työkalujen tunteminen kuten; Powershell, PowerBI
- Järjestelmäintegraatio-osaaminen
- API-rajapinnat
- Etähallintajärjestelmien tuntemus
- Android ja Android Enterprise käyttöjärjestelmäympäristö
- Prosessiosaaminen kuten esimerkiksi tuotantotalouden- tai logistiikan alan opintoja takana tai Lean/Agile-kokemusta
Sopisitko sinä tehtävään?
Kerro meille miksi juuri sinä!
Lähetä hakemus CV:n ja palkkatoiveen kanssa osoitteeseen rekry@finn-id.fi. Paikka pyritään täyttämään heti sopivan henkilön löydyttyä!
Mikäli haluat piristää päivämme ja samalla tehostaa hakemuksesi näkyvyyttä, laita mukaan vapaamuotoinen esittelysi tai tervehdys esimerkiksi videolla tai ääniviestinä WhatsAppissa 040 355 6035/Mika Veijalainen.
Tarjoamme sinulle
1.
Aikaa itsensä kehittämiseen
Tarjoamme työntekijöillemme vuodessa vähintään kolme työpäivää keskittyä itsensä kehittämiseen. Lisäksi järjestämme säännöllisesti koko henkilöstölle Finn-ID Growth Academy -koulutuksia.
2.
Työhyvinvointi
Finn-ID pitää työntekijöidensä hyvinvoinnista huolta laadukkaalla ja ennaltaehkäisevällä, yksityisellä Heltti Oy:n työterveyshuollolla. Työntekijät tavoittavat oman nimetyn työterveystiimin MyHeltin kautta ja yli 80 toimipisteessä läpi Suomen.
3.
50/50-lomasääntö
Meillä välittäminen on tärkeä arvo ja tiedämme, että uudetkin työntekijät kaipaavat aikaa palautumiseen – siksi meillä saat ensimmäisen vuoden aikana mahdollisuuden täyteen lomaan 50:50 periaatteella.
4.
Huvitoimikunta
Huvitoimikunta järjestää henkilöstölle afterworkkeja sekä muita virkistäytymistilaisuuksia.
5.
Saariselän lomamökki
Lähde pohjoiseen ja nappaa aktiviteettiloman tukikohdaksi Saariselän lomamökki.
6.
Lounasetu
Mahat täyteen edullisemmin lounasedun ja lounasseteleiden muodossa. Toimitiloissamme on laadukas lounasruokala, johon lounassetelit käyvät!
7.
Uudet toimitilat
Suosimme etätyöskentelyä, mutta halutessasi voit myös työskennellä uusissa toimitiloissamme, joka sijaitsee loistavalla sijainnilla Kehä III ja Hämeenlinnantien risteyksessä Vantaalla.
Koetko kuuluvasi joukkoomme?
Mikäli tunnet kuuluvasi joukkoomme, eikä mieleistäsi avoinna olevaa työpaikkaa ole listattu yllä, laita meille avoin hakemus tulemaan.
Uusien työmahdollisuuksien avautuessa käymme ne ensimmäisenä läpi! Mikäli tunnistat itsessäsi halua olla yksi meistä, ota meihin yhteyttä!
