Logistiikan digitalisoinnin suunnannäyttäjä

Palvelulupauksenamme on puolittaa asiakkaidemme turha työ nerokkailla digitaalisilla ratkaisuilla, jonka kautta tuottaa heille sujuvampi sekä iloisempi arki ja entistä tyytyväisemmät asiakkaat.

Ryhmäkuva Finn-ID:n työntekijöistä, eli logistiikan digitalisoinnin suunnanäyttäjistä

Turhan työn puolittajat

Mukana ammattilaisten arjessa

Turhan Työn Puolittajista puhutaan, mutta me oikeasti laitamme pyörät pyörimään, kun tavoitteena on toimintojen tehostaminen!

Etsitkö yhteystietoja?

attune_ilo

130 000+

Yli kolmenkymmenen vuoden aikana on kerennyt tilauksia syntyä vaikka ja kuinka, laajoista toteutuksista yksinkertaisiin ratkaisuihin.

10 100+

Asiakaskuntamme on erittäin laaja ja palvelemme monipuolisesti sekä julkisen, että yksityisen sektorin asiakkaita.

49

Jo vuosia olemme olleet helposti lähestyttävä, lämminhenkinen ja arvostettu työpaikka! Tämän vuoksi meitä on jo huomattava määrä!

Me pähkinänkuoressa

Finn-ID:läiset tunnetaan Turhan Työn Puolittajina, joka näkyy sekä ”yhden luukun” taktiikassamme, että sisäisessä kulttuurissamme!

Olemme sanavalmiita emmekä aikaile aloituksen kanssa, mutta olemme empaattisia, huumorintajuisia ja kannamme vastuun tekemisistämme.

Oheinen onepager kuvaa täydellisesti sitä, mitä olemme.

Kuvituksen on luonut Linda Saukko-Rauta, redanredan.fi

Finn-ID onepager Linda Saukko-Rauta Redanredan

Arvomme heijastuvat päivittäisessä toiminnassamme

1.

Yhdessä

  • Yhdessä onnistumme
  • Luomme innostavia asiakaskokemuksia
  • Kasvamme kannattavasti

2.

Draivi

  • Luomme ympärillemme positiivista energiaa
  • Kehitämme itsestämme parempia
  • Kohtelemme toisiamme kauniisti

3.

Välittäminen

  • Luotamme toisiimme
  • Kommunikoimme avoimesti
  • Tuemme toisiamme
  • Kannamme vastuun tekemisistämme

Palveluprosessimme

Alkutapaaminen

Aloitamme jokaisen asiakkaan kanssa joko tapaamisella, tai vilkkaalla sähköpostinvaihdolla – työn laajuudesta riippuen. Haluamme päästä samalle sivulle asiakkaan kanssa tarpeista, tavoitteista sekä aikataulusta.

Aloitustapaamisessa on puoleltamme perinteisesti myyjä ja/tai asiakasvastaava, sekä tapauksesta riippuen muita erityisosaajia.

1

Prosessikävely

Syvennymme kokonaisuuteen, sen yksityiskohtiin ja kokoamme vaadittavat nippelitiedot.

Keskustelun, demonstraatioiden ja läpikäyntien takoituksena on päästä syvemmälle tarpeeseen sisälle, jonka kautta kehittää ratkaisu haluttujen tavotteiden mukaan.

2

kävely

Verstas

Käymme työpajan aikana käytännössä ja yksityiskohtaisesti läpi sen, millaisena nykytila näyttäytyy asiakkaan tiloissa tai järjestelmissä keskustellen ja jo aktiivisesti suunnitellen parhainta ratkaisua sen ongelmakohtiin.

Etenkin jo olemassa olevissa asiakkuuksissa prosessikävely voi olla osa Versasta.

3

Ratkaisun toteutus

Huolellisen suunnittelun jälkeen päästään toteuttamaan ehdotettu ratkaisu!

Toteutusvaihe voi olla kertaluontoinen tai monitahoinen, mutta aina nopea ja huolellinen. Ammattiylpeytemme on huipussaan, kun pääsemme toteuttamaan ja kouluttamaan asiakkaan heidän turhaa työtä puolittavaan ratkaisuunsa!

4

SOTI Connect

Kumppanuus ja ylläpito

Jokainen asiakkaamme arvostaa apua hädän hetkellä! Tämän vuoksi tarjoamme tehokkaita ylläpitopalveluita suoraan talon sisältä.

Tulostimien jumit ja laitteiden bugit hoituvat Palvelukeskuksemme asiantuntijoiden avulla alta aikayksikön!

5

kumppanuus laite

Proaktiivinen kehitys

Työ ei lopu koskaan, eikä maailma tule valmiiksi!

Sen takia olemme proaktiivisesti yhteydessä ja pyrimme auttamaan asiakasta jopa silloin, kun hän ei vielä tiedä tarvitsevansa apua. Laitteiden päivitykset, prosessien jatkuva parantaminen ja tekniikan kehittyminen avaavat alati uusia ovia puolittamaan asiakkaiden turhaa työtä.

6

Historiamme

1986

Finn-ID perustettiin syksyllä 1986 sen irtautuessa omaksi yrityksekseen. Aiemmin yrityksen perustaneet henkilöt työskentelivät yhdessä osana isompaa konsernia. 

Yrityksen tavoitteena on aina ollut puolittaa turhaa työtä tehostamalla prosesseja ja tuomalla suurempaa asiakas- ja työntekijätyytyväisyyttä.