”Päämääränä on, että tavalla tai toisella ongelmat saadaan ratkottua”

Reilun 30 vuoden kokemuksella tiedämme, että parhaimpiinkin laitteisiin tai sovelluksiin saattaa tulla vikoja tai häi...
Tuoreet kasvot -sarjassamme asiakasryhmäpäällikkönä aloittanut Patrik Lindblom. Asiakasryhmäpäällikkönä Patrik vastaa mm. asiakkaiden myynnin kasvusta, tuloksellisuudesta ja asiakassuhteen kehittymisestä.
KUVA: Patrik Lindblom, asiakasryhmäpäällikkö
Ennen Finn-ID:lle tuloa kokeneena myyntityön ammattilaisena Patrikilla onkin kertynyt jo kokemusta erilaisista myynnin tehtävistä mm. viivakooditeknologian alalta. ”Siirryin Finn-ID:lle tunnistamisen ratkaisuita tarjoavasta yrityksestä, jossa hyödynnettiin myös viivakoodi- ja sirutekniikkaa”, Patrik kertoo lyhyesti taustastaan.
Mistä tykkäät erityisen paljon uudessa työssäsi? ”Uudessa työssäni asiakasryhmäpäällikkönä pidän erityisesti asiakaskohtaamisista, uuden oppimisesta ja työyhteisöstä”, hän kuvailee työn mieleisimpiä puolia. Patrikille on myös tärkeää asiakkaan ongelmien kuunteleminen ja ratkaiseminen oikeasti yhteensopivilla palveluilla. ”Asiakkaiden luona on mukava nähdä, kuinka tarjoamamme palvelut ovat oikeasti tärkeässä roolissa asiakkaan päivittäisissä prosesseissa”, hän lisää.
”Asiakkaiden luona on mukava nähdä, kuinka tarjoamamme palvelut ovat oikeasti tärkeässä roolissa asiakkaan päivittäisissä prosesseissa”Patrik Lindblom, asiakasryhmäpäällikkö
Niin kuin monet meistä, myös Patrik tuulettaa ajatuksiaan työpäivän jälkeen liikunnan parissa. ”Vapaa-ajallani pyöräilen, pelaan jääkiekkoa tai jalkapalloa sekä vietän aikaa yhdessä perheeni kanssa.”