Laitetaanko asiat kuntoon teilläkin?

Toimiva varastonhallinta ja sisälogistiikka ovat ensiarvoisen tärkeitä seikkoja organisaatioiden kannattavuuden näkökulmasta. Meillä on vuosien vahva kokemus erilaisista varastonhallinnan toteutuksista. Meiltä on myös turvallista ja helppoa ostaa, sillä toimittamamme ratkaisut käsittävät halutessanne kaiken tarvittavan; ohjelmistot, tunnistamiseen liittyvän teknologian ja käyttöönottoa tukevat asiantuntijapalvelut.
 

Meiltä yhteistyörobotit sisälogistiikkaan!

Tiesitkö, että jopa 60 % varastojen työajasta on kävelyä? Tämä tarkoittaa, sitä että yli puolet työajasta kuluu edestakaiseen kävelyyn työpaikalla. Finn-ID Fetch yhteistyöroboteilla puolitetaan turha kävely ja tuplataan työturvallisuus. Miltä tämä kuulostaisi?

fetch_robotti3    fetch_robotti2  fetch_robotti    fetch_robotti6    fetch_robotti0   fetch_robotti8

Mikä ihmeen FETCH?

FINN-ID Fetch on autonominen mobiilirobotti (AMR), joka toimii turvallisesti yhteistyössä ihmisten kanssa. Mobiilirobotti tekee yksinkertaiset ja toistuvat työtehtävät ihmisen puolesta tehokkaasti ja jopa huomaamatta, kellonajasta riippumatta. 

• Onko sinulla haasteita henkilöstön saatavuudessa?
• Haluatko tehostaa tekemistä ja alentaa tekemisen kustannuksia?
• Kannataisiko ammattilaisten keskittyä arvoa tuottaviin tehtäviin, eikä kävelyyn?
• Haluatko vähentää työtapaturmia ja läheltä-piti-tilanteita?

Resonoivatko mm. nämä kysymykset? Kerromme lisää Finn-ID Fetch roboteista, jatka lukemista täällä!

varasto_robotin_jälkeen

 

Onko prosesseissa tehostamisen tarvetta? Löytyykö lähtevä tavara varastosta tai onko esim. varaston tilankäyttö optimaalista?

Toimivatko yrityksenne prosessit kuinka hyvin esimerkiksi tavaroiden vastaanotossa, tarkastuksessa, purkamisessa, varastoon sijoittamisessa ja edelleen jakelussa ja kuljetuksessa? Ne ovat tyypillisiä toimintoja, joissa olemme tehostaneet satojen asiakasyrityksiemme sisälogistiikkaa. Tarjoamme mielellämme kokemuksemme ja osaamisemme myös teidän organisaationne käyttöön. 
 
 
 
 

 

Kuinka keskivertoa paremmin toimiva varastonhallinta näkyy käytännössä?

• automatisoinnin ansiosta tieto kulkee organisaatiossa nopeammin ja toiminta tehostuu
• oikean ja luotettavan tiedon johdosta keräilyvirheiden määrä vähenee
• lähtötilanteen oikea tieto takaa myös paikkansa pitävät raportit ja tilastot
• työnsuunnittelu on helpompaa
• työmotivaatio kasvaa, kun tylsät rutiinityötehtävät jäävät järjestelmän hoidettavaksi
• ammattimaiset työvälineet lisäävät työergonomiaa
• ratkaisu mahdollistaa tuotteiden jäljitettävyyden ja seurannan
• työtapojen yhtenäisyys tuo tehokkuutta toimintaan
• tilapäistyövoiman perehdyttäminen on nopeampaa

Kerromme mielellämme lisää, mikäli kiinnostuksesi heräsi! 
 
 

 

Onko varastonne FIFO vai FISH?

Eräällä asiakkaallamme oli haasteita raaka-ainevaraston hallinnassa. He olisivat tietenkin halunneet käyttää vanhinta raaka-aine-erää ensin, mutta toisin kävi. Tästä syystä vanhentuneita raaka-aine-eriä jouduttiin ajamaan kaatopaikalle vuositasolla noin 200.000 euron arvosta. Nyt asiat ovat onneksi jo hyvin ja toimitimme sinne ratkaisut, jotta tällaista ei tapahtuisi jatkossa. Tarinaan pääset kiinni alla olevasta videosta.

 
 
 

 

Ota yhteyttä
Voimmeko olla avuksi?09 3510 1555
Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. Chat