27.10.2020

Puheohjattu keräily päihittää perinteiset menetelmät – Tekoälyä hyödyntävä, itseoppiva LYDIA® VOICE vie äänikeräilyn uudelle tasolle

Puheohjaukseen perustuvat ratkaisut ovat logistiikan toimijoiden arkipäivää. Puheohjaus vapauttaa keräilijöiden kädet ja silmät keräilyyn liittyvien tehtävien hoitamiseen samalla kun työergonomia kasvaa, keräilyprosessi tehostuu ja keräilyssä tapahtuvat virheet vähenevät.

Kansainvälisesti toimivan EPG Ehrhardt Partner Group:n LYDIA® VOICE hyödyntää tekoälyä ja vie puheohjatun keräilyn uudelle tasolle. LYDIA® VOICE on yksi maailman käytetyimmistä ääneen perustuvista ratkaisuista. Euroopassa se on jo markkinajohtaja ja myös Yhdysvalloissa laajasti käytössä oleva puheohjaukseen perustuva ratkaisu. Nyt tätä ratkaisua alkaa Suomessa myymään myös logistiikan digitalisointiin erikoistunut, jo yli 30-vuotta alalla toiminut Finn-ID Oy.

”Tämä yhteistyö on meille hyvin merkityksellinen. Ratkaisulla on maailmanlaajuisesti yli 200.000 käyttäjää. Olen erittäin tyytyväinen, että voimme nyt tarjota suomalaisille asiakkaillemme yhtä maailman parhaimmista ääniratkaisuista. Alusta- ja laiteriippumaton sovellus ei vaadi käyttäjäkohtaisten puheprofiilien luomista vaan puheentunnistus perustuu tekoälyyn ja syvään oppimiseen. Puheentunnistus toimii jopa silloin, kun puhujalla on esim. vahva aksentti tai murre.”, Finn-ID Oy:n teknologiajohtaja Kari Hänninen kertoo.

Lydia Voice ääniohjausratkaisu

Lue lisää Lydia Voice -puheenohjausjärjestelmästä tai ota suoraa yhteyttä myyntiimme kuullaksesi lisää!

Siirry takaisin sivun alkuun