Case: Motonetissä
palvelu pelaa

Finn-ID toimitti kattavan merkintä- ja tunnistusratkaisun Motonetin kaikkiin myymälöihin Suomessa

Motonetin myymäläverkoston 21 myymälässä ovi käy tiuhaan tahtiin. Myymälöissä käy asiakkaita keskimäärin 20.000 päivässä. Lisäksi asiakasvirtaa riittää verkkokaupassa, josta toimitetaan noin 40.000 lähetystä vuodessa. Monipuoliseen tuotevalikoimaan kuuluvat autojen ja moottoripyörien varaosat ja tarvikkeet, erilaiset työkalut sekä kodin ja vapaa-ajan tuotteet aina puutarhanhoidosta veneilyyn ja kalastukseen.

Tyypillinen ostotapahtuma alkaa Motonetin varaosatiskiltä, jossa tuotetiedot tulostetaan järjestelmästä ”ostoslistalle” etiketteinä. Viivakoodilliset etiketit nopeuttavat edelleen varastossa tuotekeräilyä, sillä ne sisältävät myös hyllypaikkatiedon. - Finn-ID:n ehdottama kokonaisuus taipuu hyvin toimintoihimme, pienintäkin yksityiskohtaa myöten. Selkeät ja helposti päivitettävissä olevat myymälämerkinnät ovat saaneet myös asiakkailta kiitosta, Motonetin ATK-päällikkö Matti Kuukka sanoo tyytyväisenä.

Finn-ID:n merkintä- ja tulostusratkaisut tehostavat kaupankäynnin sujuvuutta Motonet-ketjun kaikissa myymälöissä. – Myymälämerkintöjen lisäksi ratkaisumme palvelee päivittäisiä rutiineja niin myynnin, tuotekeräilyn kuin kassatoimintojenkin osalta. Täsmällisemmän ja nopeamman palvelun kautta myös asiakastyytyväisyyden taso paranee, Finn-ID:n kaupan palveluiden myyntipäällikkö tarkentaa.

Teidän tarinanne?
Yhteydenottolomake09 3510 1555
Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. Chat