Robotti vapautti henkilökunnan aikaa Burger King REDI:ssä

Kuva: Burger King

Robotti toi sujuvuutta pöytiin tarjoiluun ja asiakaskokemukseen

Burger King REDI:ssä otettiin syksyllä käyttöön Finn-ID:n toimittama palvelurobotti, joka mahdollistaa pöytiin tarjoilun ja pöydistä suoraan ruokien tilaamisen. Palvelurobotti oli erinomainen lisä tuomaan lisäarvoa asiakaskokemukseen sekä nopeuttamaan ruokien toimitusta pöytiin.

Robottia hyödynnetään kuljettamaan useita annoksia kerrallaan, mikä vähentää salissa liikkumista ja vapauttaa työntekijät keskittymään tuotteiden pakkaamiseen sekä oikeellisuuteen.

”Työntekijät voivat nyt keskittyä paremmin annosten laadun varmistamiseen, kun robotti hoitaa tarjoilun. Näin myös salikäynnit vähenevät merkittävästi,” kertoo Burger King REDI:n aluepäällikkö Riku-Matti Meuronen.

Helppo käyttöönotto ja sujuva yhteistyö Finn-ID:n kanssa

Robotti oli helppo ottaa käyttöön. Finn-ID tarjosi kattavan tuen asetuksiin ja ohjelmointiin sekä hyvät ohjeet jatkoa varten. Robotin käyttäminen sujuu helposti sen oman näytön kautta.

”Yhteistyö Finn-ID:n kanssa on ollut erittäin mutkatonta. Kaiken, mitä olemme tarvinneet, he ovat pystyneet tuottamaan saumattomasti – avun, sparrauksen ja tuen,” kiittelee Meuronen.

Robotti tuo iloa ja näkyvyyttä myös asiakkaille

”Robotti on ollut meille myös vetonaula. Se tuo lapsille iloa ja hymyn kasvoille – ja lisää samalla tietoisuutta meidän toiminnastamme kauppakeskuksessa”

Riku-Matti Meuronen

Aluepäällikkö

Siirry takaisin sivun alkuun