ATTUNE Tarja

ATTUNE Tarja on tehokas ratkaisu tarjotin- ja lautaslaskentaan. Sen avulla pidetään automaattisesti kirjaa ruokalan kävijämääristä, jotta ateriamääristä voitaisiin maksaa vain syötyjen aterioiden perusteella. Näin ruokailijamäärät eivät perustu vain arvioon, vaan tarkkaan tietoon!

Keskustellaanko lisää?

ATTUNE Tarja on tehokas ratkaisu tarjotin- ja lautaslaskentaan

100 % varmuus ruokailijoiden määrästä

Tehostettua tarjotin- ja lautaslaskentaa

ATTUNE Tarjan avulla voidaan seurata yksittäisiä tarjottimia tai lautasia, riippumatta siitä, kulkeeko nämä linjastolla koreissa tai yksittäisinä. Näin työaikaa voidaan ohjata järkevämpään tekemiseen!

Ratkaisussa hyödynnetään luotettavaa RFID-teknologiaa, joka mahdollistaa tarjottimien tai lautasten seurannan langattomasti.

Lopputuloksena on automatisoidut prosessit ja helpotus hävikkimääriin, sillä nyt keittiö- tai palveluvastaava voi johtaa tiedolla, ei mututuntumalla!

ATTUNE Tarja

Ratkaisun suurimmat hyödyt

Läpinäkyvyys ruokailijamääriin

Enää ei tarvitse laskea määriä itse, vaan laskeminen tapahtuu automaattisesti! Näin pystytään johtamaan tiedolla, ei arvioilla!

Virhelaskujen määrä vähenee

Kun tarjottimien ja/tai lautasten laskeminen tapahtuu automaattisesti RFID:n avulla, ei manuaalisen laskemisen virheitä synny!

Ruokahävikki vähenee

Palvelu toimii osana taistelua ruokahävikkiä vastaan, kun saadaan täsmällisesti päiväkohtaiset ruokailijamäärät tietoon.

Laskujen tarkempi kohdistus

Laskut voidaan kohdistaa syötyjen aterioiden perusteella ja voidaan eritellä esim. peruskoulun ja päiväkodin laskut omina tietoinaan.

Poistunut uuvuttava työvaihe

Keittiöhenkilökunta on todennäköisesti myös tyytyväisempi, kun yksi turha ja turhauttava työvaihe saadaan poistettua!

Tuusulan kunta halusi tehostaa toimintaansa

Katsomalla videon tiedät, mitä hyötyjä Tuusulan kunta on saanut ATTUNE Tarja -ratkaisusta!

Kirsi Hanski, Tuusulan Kunta ATTUNE Tarja

Case Tuusulan kunta

Etenkin epidemia-aikoina, kun poissaoloja on paljon, tarvitaan tarkkaa tietoa siitä, kuinka paljon ruokailijoita on. Tämän johdosta otimme yhteyttä Finn-ID:hen.

Kirsi Hanski

Ruokapalvelupäällikkö, Tuusulan kunta

Projektin vaiheet

Avaimet käteen -palvelu sisältää käyttöoikeuden laitteisiin, tunnisteisiin sekä raportointijärjestelmään. Finn-ID pitää huolta laitteiden ja järjestelmän toiminnallisuudesta!

Koko projekti sisältää mm. seuraavat askeleet:

  1. Keittiökohtainen kartoitus, eli nähdään kohde ja ympäristö paikan päällä. Samalla nähdään, kuinka laitteisto olisi järkevintä asentaa ja mitä asioita tulee ottaa huomioon.​
  2. Käyttöönottoprojekti pitää sisällään laitteiden asennuksen ja opastuksen järjestelmän käyttöön.​
  3. Palvelu voidaan ottaa käyttöön heti asennuksen jälkeen.​
  4. Noin kuukauden jälkeen asennuksesta on hyvä aika jälkipalaverille. Tällöin kuulemme kokemuksistanne, ja voimme tarvittaessa tehdä hienosäätöjä järjestelmään.
  5. Yhteydenpito ja huolto jatkuu myös käyttöönoton jälkeen.

Palveluun sisältyy Finn-ID:n Tuhti-huoltosopimus. Näin pidämme huolen siitä, että laitteet, tunnisteet ja järjestelmä toimivat moitteetta.

Käyttöönotto ja tunnisteiden hankinta tapahtuvat kiinteällä kertamaksulla, käyttömaksu riippuu luentamääristä ja huoltosopimus on kiinteähintainen.

Jos et ole tyytyväinen, pääset meistä eroon 1 kk irtisanomisajalla! Tällöin poistamme laitteiston kohteesta ja keittiö voi palata entiseen malliin.

ATTUNE Tarja

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

Puolitamme turhan työn
Siirry takaisin sivun alkuun