Ratkaisumyyjä

Kiinnostaako puolittaa Suomesta turha työ? Tulisitko porukkaan mukaan? Etsimme lisävahvistusta myyntiimme

Finn-ID Oy puolittaa Suomesta turhaa työtä nerokkailla digitaalisilla ratkaisuilla. Ketterät työskentelytavat, ihmisläheinen yrityskulttuuri ja asiakkaiden elämää sujuvoittavat ratkaisut ovat siivittäneet yrityksen logistiikan digitalisoinnin suunnannäyttäjäksi. Toimimme suomalaisten huippuyritysten ja organisaatioiden kanssa – ratkaisumme mahdollistavat heille sujuvampaa ja iloisempaa arkea sekä entistä tyytyväisempiä asiakkaita. Asiakaskeskeisyys näkyy kaikessa tekemisessämme.

Kasvussa oleva Finn-ID Oy työllistää 50 osaavaa ja innokasta ammattilaista – nyt haemme tiimiimme uutta kykyä kasvamaan myyntityön ammattilaiseksiSinulla on jonkin verran kokemusta myynnillisistä tilanteista tai asiakaspalvelusta. Arvostamme myös energistä asennetta ja innostuneisuutta kehittyä hyväksi myyjäksi.

Finn-ID palvelukeskus

Meillä viihdytään, välitetään ja jaksetaan

Aikaa itsensä kehittämiseen
Finn-ID tarjoaa työntekijöilleen vuodessa vähintään 3 päivää keskittyä itsensä kehittämiseen.

Huvitoimikunta
Hauskat ja monipuoliset virkistäytymismahdollisuudet.

50/50-lomasääntö
Meillä välittäminen on tärkeä arvo ja tiedämme että uudetkin työntekijät kaipaavat aikaa palautumiseen – siksi meillä voit lomailla 50:50 periaatteella.

Työhyvinvointi
Finn-ID pitää työntekijöidensä hyvinvoinnista huolta laadukkaalla ja ennalta ehkäisevällä työterveyshuollolla sekä erilaisilla hyvinvointia edistävillä kampanjoilla.

Uudet toimitilat
Uusi ja moderni toimistomme sijaitsee Vantaan Martinlaaksossa, Sanomalan naapurissa. Suosimme myös etätyöskentelyä aina kuin mahdollista.

+ Välittämiseen perustuva työkulttuuri
+ Vastuuta ja valtaa oman kantokyvyn mukaan
+ Mahdollisuus kehittää itse työtään
+ Ensimmäisestä päivästä alkaen koko organisaation täysi tuki ja apu käytössäsi  
+ Modernin myynnin tekniikat ja toimintatavat
+ Keinot ”myynnin mustan vyön” tavoittelemiseen  
+ Tukea omien unelmien tavoittelemisessa ja niiden täyttämisessä
+ Dynaaminen työilmapiiri, jossa on tekemisen meininki ja jossa viihdytään

undefined

 

Entä Sinä – odotuksia Sinua kohtaan.

Mikäli muutama kohta alla olevista ”toiveistamme” resonoi - omaat takuulla aineksia ja onnistumisen edellytyksiä turhan työn puolittajana:

  • Kyky kehittyä johtamaan itsenäisesti asiakkuuden hoitoa yrityksen edun, strategian ja tavoitteiden mukaisesti.
  • Aidosti kiinnostunut myynnistä.
  • Tekijäasenteella varustettu ja itseohjautuva.
  • Osaat johtaa asiakkuuksia ja projektia myynnin roolista.
  • Ymmärrät liiketoiminnan lainalaisuuksia ja keskustelet luontevasti yritysten ja organisaatioiden henkilöiden kanssa.
  • Sinulla on myynnillinen ja myyntiprosessin ja siihen vaikuttavien lainalaisuuksien ymmärrys.
  • Joustavuus työajoissa.
  • Vahva oman työn johtamisen taito.
  • Hyödynnät luontevasti sosiaalisen median kanavia ja ymmärrät niiden hyödyn mm. verkostoitumisessa.

Hae paikkaa

Lisätietoja tehtävästä antaa Interim Salesin konsultti Pekka Vilhunen, puh. 040 771 2466.
Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoivomuksineen viimeistään 15.4.2021 osoitteeseen hakemukset@interimsales.fi. Laita hakemuksen viitteeksi ”ratkaisumyyjä”. Täytämme paikan kuitenkin heti sopivan henkilön löydyttyä.

www.finn-id.fi
Töissä Finn-ID:llä on minielokuva turhan työn puolittajista.