Miten myyjän ja tuotannon askeleet osuivat kohdalleen?

  • Blogi

Varasin kumppanien tapaamiseen Leville lennon Finnairilta. Mennessäni koneeseen näin tutun kapteenin profiilin. Pari sanaa stuertille ja lentoemännälle. Ohjaamosta tuli vihreä valo. Ammattilaiset täyttivät yleisilmailijan toiveet muistorikkaasta lentämisestä. Ylhäällä paistaa aina aurinko.

Päästessäni koneesta kentälle lueskelin sähköposteja. Take-off lähestyi idealla. Josko Finn-ID:tä kiinnostaisi mainosvideo peruutuspaikalle tammikuun Finnairin lennon mainoksiin? Juuri manipuloituna, kiitollisena erinomaisesta lennosta, laitoin viestiä markkinointiin. Nyt on paikka, tehdäänkö? Uudet webbisivut juuri saatu ulos. Vähän puuskuttaa, mutta joo - tehdään. Honeywell halusi mukaan, mikä ettei tuumattiin.

Take-off media kylään ja ideat lensivät. Hauskaa oli jo tässä vaiheessa. Kässäri tuli ja päätöksen aika. Otetaanko hauska vai pönö. Hauska ja rohkea valittiin. Kamerakammoiselle tuli pyyntö. Ketkä voisivat tulla esittämään rooleja? Öö, esimerkillä sitä johdetaan, joten kait voin lähteä. Kysytään ja pyydetään muut, käsketään jos ei muuten onnistu. Kyllä me tehdään tämä omin voimin eikös.

Sami, Aapo, Mika ja Mikko Teknokselle. Petra taustavoimaksi. Tulihan siitä viteo.

Tästä syntyi ajatus: Myyjän ja tuotannon askeleet. Ajoita oma myyntispiikki ja tuotannon "vau-palvelu" asiakkaalle oikein, saat tilauksen takuuvarmasti.Janne Pyrrö

Tästä syntyi ajatus: Myyjän ja tuotannon askeleet. Ajoita oma myyntispiikki ja tuotannon "vau-palvelu" asiakkaalle oikein, saat tilauksen takuuvarmasti.

Ja se video, siihen pääset käsiksi täällä!