Liikkuvan työn mobiiliratkaisut

Onko teillä tarvetta tehokkaalle työnohjausjärjestelmälle ja helppokäyttöiselle tavalle kytkeytyä toiminnanohjausjärjestelmään ajasta ja paikasta riippumatta? Siinä tapauksessa suosittelemme tutustumaan ATTUNE Service -järjestelmään.

Aidoissa olosuhteissa syntynyt ratkaisu

ATTUNE Service on syntynyt vahvassa yhteistyössä asiakkaidemme kanssa. Miksi sitten otimme asiakkaat mukaan kehitystyöhön, vaikka olemme sovellusten erityisasiantuntija? Ihan siitä järkisyystä, että he jos ketkä tietävät ja tuntevat meitä paremmin liikkuvan työn haasteet ja mahdolliset törmäyspisteet juuri niissä oikeissa olosuhteissa, joissa tällaisia järjestelmiä päivittäin tarvitaan ja käytetään.

Tuloksena syntyi testattu ja erittäin toimivaksi osoittautunut järjestelmä, joka soveltuu erinomaisesti liikkuvaan työhön, mutta palvelee yhtä lailla työnohjaus- ja suunnittelutyötä sekä raportointia.

Pyydä meidät visiitille, niin kerromme lisää!

Vakuuttaaksemme asteen verran enemmän järjestelmän toimivuudesta, lue tyytyväisen asiakkaamme Olvin tarina liikkuvan työn ratkaisusta. Voit myös pyytää asiantuntijamme esittelemään ATTUNE Service -järjestelmää tarkemmin.

Uusia ratkaisuja mietittäessä raha puhuttaa ja syystäkin. Katso tästä 3 kovaa liiketoimintahyötyä!

3 kovaa liiketoimintahyötyä

Uusia ratkaisuja mietittäessä raha puhuttaa ja syystäkin. Mieleen tulee mm. kuinka nopeasti investoinnin takaisinmaksua syntyy. Tässä ensi alkuun 3 kovaa liiketoimintahyötyä:

1. Johtamisen näkökulma - Tiedolla johtaminen

#Tee päivittäiset päätökset ajantasaiseen ja oikeaan tietoon perustuen.
#Reagoi muutoksiin proaktiivisesti.

2. Asiakas keskiössä - Asiakasarvon lisääminen

#Tuo asiakkaasi lähemmäs sinua.
#Tuota asiakkaillesi heidän liiketoimintaa kehittäviä mittareita.

3. LEAN-ajattelu - Tunnista tuottavuus

#Luovu tuottamattomista työvaiheista.
#Tarjoa oikeat työvälineet työn sisällön mukaisesti.

 

4 rautaista ominaisuutta

1. Silmänräpäyksessä:
Yhdellä vilkaisulla kaikki ajankohtainen tieto joko sinun tai asiakkaasi saatavilla.

2. Jouhevasti:
Toimintaa tukevalla mobiilisovelluksella tehdään työhön liittyvät kirjaukset tapahtumahetkellä.

3. Hallitusti:
Töiden keskitetty resursointi omasta käyttöliittymästä.

4. Täsmällisesti:
Oikeat nimikkeet oikeassa paikassa oikeaan aikaan.


Mitä järjestelmä mahdollistaa?

  • Asiakashallinta: Yhteystiedot, karttapaikannus, toimitus- ja laskutustiedot
  • Asiakaskäynnit: Suunnittelu, aikataulutus, resursointi, ja reaaliaikainen edistymisen seuranta
  • Hälytykset ja viestit: Hälytykset kriittisistä asioista ja järjestelmän sisäinen viestintä
  • Integraatiot: Tietojen siirtäminen ja hakeminen ulkoisista järjestelmistä
  • Karttaseuranta: Reaaliaikainen seuranta asiakkaista ja resursseista.
  • Laiterekisteri: Perustiedot, lisätiedot, dokumentit ja allokoidut työt.
  • Matkalaskukäsittely: Matka-aika, työaika, kuljettu matka ja käytetty väline.
  • Mobiilisovellus: Asiakaskäynnin suorittaminen, viestien hallinta, työaikakirjaukset, muistilista, asiakastietojen selaus, matkalaskun kirjaus, varasto toiminnollisuudet ja ohjeet
  • Nimikkeiden hallinta: Kuvaus, tila, yksikkökäsittely, sarjanumero- ja eräseuranta
  • Ohjeet ja kuvat: Asennusohjeet, työohjeet ja valokuvat.
  • Organisaatiohierarkia: Vapaa ja rajoittamaton organisaation ryhmittely
  • Palveluiden ylläpito: Aikaperusteiset, mittaustulokset, vapaat tekstit ja kesto
  • Raportointi: Kattavat raportit kaikesta kerätystä tiedosta
  • Resurssien ylläpito: Käyttäjätunnukset, ryhmittely ja ominaisuuksien hallinta
  • Ryhmittelyt: Ryhmittelyt asiakkaille, nimikkeille ja asiakaskäynneille
  • Varastonhallinta: Varastopaikat, inventointi, siirto, otto, tilaukset

 
Kiinnostaako asiantuntijamme esittelykäynti?

Täytä alle tiedot tai ole yhteydessä tästä!

 

Tulen mielelläni esittelemään järjestelmää tarkemmin - ota yhteyttä niin sovitaan tapaaminen! Lauri Vornanen
Ota yhteyttä
Voimmeko olla avuksi?09 3510 1555
Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. Chat